[Epitesz-barkacs] padláson tárolás szabályai

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 14., Cs, 05:47:27 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2008.08.13. 20:27:52-kor írta:

> a cuccot be kell dobozolni. es ha valaki arra utalo megjegyzest tesz, hogy
> tudja mi van a dobozokban, akkor csunyan kell ranezni, es hiresztelni kell
> hogy szokasa turkalni mas cucca kozott.
> vajk

1959-ben épültek az első OTP társasházak, ahol a házmesternek
K-vonala volt (azaz a rendvédelemhez azonnal kapcsolódó telefon,
mert a mocskos imperialista métely...)

a pinceajtónkon kerítésháló volt vasvázon.
beszabtam egy farostlemezt (bekukucska ellen), amit "természetesen"
kifaragtak egy 5*5 -ős kockányira

gyanítottam, hogy a "K-vonalas" ember kaparta ki szemmagasságban
de úgy tettem, mintha nem tudnám egy 89 lakásos házban, hogy ki volt,
kitettem egy A4-es lap méretre, hogy "a büdös K..a anyádnak leskelődsz, ha érdekel
valami, kérdezd meg szemtől szembe, hogy rohadjon el a kezed, amivel kikapartad"
(persze ennél cifrább volt, csak most nem akartam szó szerint idézni :-) )

befoltoztam a lukat, utána tiszteletben volt tartva, ezzel együtt a közös képviselő
elmondta, hogy nem esett jól a házmesternek, mert ő csak a
"rendvédelmis kötelességét teljesítette"