[Epitesz-barkacs] elszivo kurto

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Aug. 14., Cs, 12:36:13 CEST

6-os osb-nel tuti nehezebb. ok, a 15-osnel nem nehezebb, de sokkal torekenyebb.

olyan hulye nem vagyok hogy lemezbol csinaltassak. lemezbol lehet venni ezrevel, azt is lefujhatnam, akar le is diszperzitezhetnem. csak szerintem egyreszt a badog nem valo lakasba, masreszt ezeknek a hangjat nem birja senki. es a hangjaban eleg komoly szerepe van a lemez doboznak.

vajk