[Epitesz-barkacs] fából vaskarika, azaz faházból kőház

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 16., Szo, 08:24:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2008.08.16. 06:14:13 +2h-kor írta:

> :-)

> mindenre kell olyan esetben építési engedélyt kérni, ha pl. az "alapozási
> szerkezet" megváltozik
> (fagerenda helyett betonalap)  megváltozik a "teherhordó szerkezet",
> (a fa oszlopokat kicseréled téglára), mert a módosuló szerkezeteket

Építésügyi hatósági engedélyezés

Az építésügyi hatósági engedélyhez kötött építési tevékenységek

(1) A következő építési tevékenységek csak építési engedély alapján végezhetőek:
a) építmény építése, bővítése, elmozdítása, kivéve:
b) az a) pont szerint építési engedélyhez kötött építmény
!!!!! olyan felújítása, helyreállítása, átalakítása vagy korszerűsítése, amely a teherhordó szerkezetét érinti !!!!!

Tehát Neked:
!!!! felújítása, helyreállítása,..... amely a teherhordó szerkezetét érinti !!!!!

mert ugye