[Epitesz-barkacs] Fw: külső falára: 0,4 W/m2*K.

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Aug. 17., V, 15:44:56 CEST

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> a jég erejét láttam egy kazánon egy  MÉH telepen, az 5mm-es kazántestet kinyomkodta
> formásra

Az nem is volt flexibilis. Pl. a gumi tartalyt nem nyomta volna szet.

Mondjuk keszitesz egy fuggolegesen hullamos oldalu tartalyt (mintha
hullampalabol lenne). Persze utana kene jarni, hogy mekkora a tagulas,
mekkora hullamok kellenek hogy a deformacio a rugalmas alakvaltozas hataran
belul legyen.

Masik verzio: fejreallitott csonkakup tartaly, nagy kupossaggal, belul minel
simabbra keszitve. Ahogy tagul a jeg, meg fog emelkedni. Tetejen legreteget
kell hagyni. Szerintem ez a tuti. :-)

Ebben a csorendszer elhelyezese tovabbi kerdes...

Lehetne kiserletezni kicsiben.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))