[Epitesz-barkacs] padláson tárolás szabályai

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 18., H, 08:01:11 CEST

Kósa Tibor  <ha1us at t-online.hu> 2008.08.18. 06:31:15 +2h-kor írta:

> Sajnos, semmi... Nem tudom,miért nem kapom. Írtam már egy tesztet, azt sem
> látom.

sokszor a szolgáltatók egymás-elleni utálata is bejön
(a DPG.hu  freestar.hu, freemail.hu, t-online.hu (volt axelero) tiltogatták már
a másiktól jövő leveleket  )

nem véletlenül van az, hogy a dpg-s címemmel is és a maguspr at freestart.hu -s
címemmel is feljelentkeztem a listára, a két címem valamelyikére csak bejön a levél

szóval ilyen szolgáltatók közötti szarakodás miatt van a legnagyobb gond
az alábbi levél is ezt mutatja, a szolgáltatók sokszor más szolgáltató címtartományát tiltják le