[Epitesz-barkacs] padláson tárolás szabályai

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Aug. 18., H, 08:34:16 CEST

Halihó!

Mágus Bérprogram Demo ezt írta:
> szóval ilyen szolgáltatók közötti szarakodás miatt van a legnagyobb gond
> az alábbi levél is ezt mutatja, a szolgáltatók sokszor más szolgáltató
> címtartományát tiltják le

  Jó dolog a paranioa, de ennek semmi köze ehhez, vagy egy hibás(an
beállított) router a szolgáltatómnál, amely bizonyos leveleket nem enged át
(MTU probléma). Elkezdtem már régebben nyomozni utána, de mivel szeptember
elején már másik szolgáltatóhoz kerülnek a cuccaim, így nem tartottam
létfontosságúnak, hogy kiderítsem, ki és hol hibázik.
  Ami az IP tartomány kitiltását illeti, spam esetén teljesen normális
viselkedés. De az általad említett nagy szolgáltatók egymást nem szokták
kitiltani.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor