[Epitesz-barkacs] Fw: külső falára: 0,4 W/m2*K.

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 18., H, 11:53:31 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.18. 10:46:30 +2h-kor írta:

> Ez tök jónak tűnik, de nem sikerült rájönnöm, hogy miképpen rögzít egy
> ilyen, és a "telepítőszerszám" micsoda végülis, hogy működik. Neked van
> közelebbi ismereteid is erről? Láttál kézbefogva is ilyet? Mennyi lehet az
> ára? (Az nagyon gáz lenne, ha mittudomén 30%-kal növelné a hőszigetelés
> költségét. :-) )

én értem a "lelkivilágát"

a táblán keresztül kifúrod a helyét, beledugod ezt a tárcsavégű ketyerét,

a tárcsa  közepén levő lukba bedugod a dűbel hosszával egyező
műanyag pálcát, ami a téglában levő végét kinyitja, a túlnyúló darabvéget lecsippented

tehát amivel én találkoztam, (a rövidebb dűbellel) az így ment,
********
az árát nem tudom, a
http://www.ejot.hu/letoltes/szorolap/str-u.pdf
nem tudom megnyitni, "error reading .... "

http://www.ejot.hu/letoltes/publikacio/homlokzati_hoszigeteles_rogzites.pdf
tartalmazza a használatot,