[Epitesz-barkacs] padláson tárolás szabályai

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Aug. 18., H, 12:42:53 CEST

Halihó!

Mágus Bérprogram Demo ezt írta:
> nehogy félreértsd, nem Veled van a bajom, hanem egy sokkal magasabb szint
> bajával

  Nincs magasabb szint. A levelezést tekintve a legmagasabb szinten vagyok,
közvetlenül a szerverem kommunikál a másik szerverrel, csak út közben áthalad
a levél több routeren is, amelyek közül egy (eléggé közel a szerverhez, de
nem követlenül utána) hibásan van beállítva, s valamiért csak a levelezést
érinti.
  Az interneten nincs olyan, hogy "magasabb szint". Az internet egy végletekig
decentralizált hálózat, ahol a legkisebb ISP is úgy tud kommunikálni, ahogy a
legnagyobb.

> a DPG.hu szolgáltatója az EQnet cég, az Ő embere írta, hogy azt a másik (de
> meg nem nevezett) szolgáltató címtartományát akarja letiltani

  Tudom, ismerek onnan egy-két embert... akkor tiltanak másik szolgáltató
hálózatát, ha onnan spamek jönnek és nem lehet elérni a szolgáltatónál, hogy
ő tiltsa le azt a felhasználót, aki spammel, ilyenkor az egész tartomány
tiltásra kerül. Egy csomó publikus black-list van, amelyet a spamszűrők
figyelembe vesznek a spam szűrésekor.

  Az alábbi grafikonon látni, hogy milyen arányok vannak, ez már a blacklist
utáni állapot:
  http://mail.javakocsma.hu/mailman/mailgraph.cgi?2-e

  Az "eldobott" azok a levelek, amelyeket ránézésre el lehet dobni, a "szemét"
a szűrő által megvizsgált és eldobott üzenet, a többi az, ami legális... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor