[Epitesz-barkacs] Fw: külső falára: 0,4 W/m2*K.

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 18., H, 20:50:56 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.18. 19:48:06 +2h-kor írta:

> Ha van ilyen infrahőmérőd, akkor ingyen. Ha nincs, akkor kölcsön kell
> vkitől kérni, vagy venni lehet. Nekem nem erre kellett, vennem kellett, kb
> 50ezer egy ilyen, de van másmilyen is, valszleg olcsóbb is. Szóval ez nem
> infrakamera, az ménkű drága, ez csak natúr infrahőmérő.

úgy is írták a forgalmazók, hogy infrakamera helyett..... (www.kvalix.hu)

mennyire lehet pontos egy ilyen mérés?

konkrét mérési hely lenne:
pl +10 celsius környezeti hőm. mellett egy fazék forróvíz,
és egy  x  vastagságú hőszigetelő hab a forró fazék és a mérő között

a hőszigetelés meleg oldalát is be tudom lőni (itt pl. a forró vizet)?