[Epitesz-barkacs] hungarocell golyócskák

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 20., Sze, 09:29:34 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.20. 07:12:09 +2h-kor írta:

> Nem sok. Itt nem kőkemény vákuumra kell gondolni, mert attól a hungarocell
> golyócskák is jól összenyomódnának, tehát méretváltozás is létrejönne, és

oké, ezen továbblépve

arra gondolva, hogy a légzáró anyagok közt lévő (golyócskák közötti) nyitott "cellái"
közé záródó levegő nem tud nagy sebességgel áramolni, tehát a golyócskák közötti
levegő is jó szigetelőként hathat? (mint pl. a szivacstörmelékkel töltött párna?)

(pl. egy bonyolultabb alakzatú, (de purhabbal ki nem töltendő) üregbe hungarocell-golyókat
öntve "jobban hőszigetelődne", mintha az üres üregben a levegő könnyebben keringhetne)

jobb is az ilyet elfelejteni