[Epitesz-barkacs] " önellenőrző rendszer " ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 24., V, 18:11:20 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2008.08.24. 17:10:35 +2h-kor írta:

> Halihó!

>   Szerintem egyszerűen arról van szó, hogy a dűbel és a behajtó szerszáma
> úgy
> van kialakítva, hogy nem tudod túlhúzni (önellenőrző), de annyira pont meg
> tudod húzni, hogy szintben legyen (önsüllyesztő).

akkor "ezek nem önellenőrzők"
acél beütőszeges dűbel
üvegszálerősítéses beütőszeg
műanyag beütőszeg

az egyetlen, mellékelt kép szerinti menetes, csavaros, ami "tudományosan behajtható"
racsnis, max 20e ft-os szerszám, amihez egy 1/2 órás betanítással bármelyik
8 általánost végzett, félkezű ember "professzorrá tehető"
(ha  a  Szakértelem =  Szakismereteken alapuló hozzáértés )

és az EJOT-os ember erre beképzelt?