[Epitesz-barkacs] Fw: fénycső fojtótekercs

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 28., Cs, 11:32:22 CEST

közben más irányból kapott info szerint:
Az újrafelhasználás reményében felesleges fáradozás, mert többnyire csak
kalapáccsal lehet szétverni az "újkori" karcsú kivitelűeket
(kb.3,5×4×7cm-es). Elvben igaz az E+I vas rendszer, csak ennél U+T -ből van
összesajtolva. A "T" vasmagtömb szárára előre tekerik a tekercset és utána
sajtolják ezt az "U" vasmagtömb közé a "T" szárvégének az "U" aljába
ütközésig. Ekkor a "T" kalapja au "U" szárai közé préselődik. Maga a szoros
illesztés a rögzítés is egyben.

kéznél van 3 db szétvernivaló, most fogom kipróbálni :-)