[Epitesz-barkacs] isofloc.de - újrapapír hőszigetelés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 28., Cs, 11:26:15 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.28. 11:04:54 +2h-kor írta:

> Nem rossz az elgondolás, mert rengeteg papír keletkezik mindenféle
> okokból. Sajna nem tudom a lapot elolvasni, mit mondanak a
> tűzveszélyességéről? És az ára elfogadható? Mondjuk úgy számolva, hogy

a hungarocellnél szerintem nem veszélyesebb.

az időjárásállóság szerintem a nád, szalma szinten van (a cellulóz miatt)

> adott K értékű hőszigetelés esetén ebből-abból megcsinálva hogy jön ki?
> Meg van oldva az időjárás-állósága? Van olyan öntartó, mint egy
> hungarocell lemez?

> A műszaki adatokban látok érdekességeket, pl kWh/m3 vagy kWh/kg adatokat.
> Ezek a gyártás során elhasznált energiát jelentik?

német nyelvtudásom hiánya miatt nem tudtan átböngészni,

magyar nyelvű szövegben "újrapapír + hőszigetelés" alapján
keresve derül ki, hogy az ÉMI + törvényhozók rosszabb hozzáállásúak
mint a németek

> Látom, hogy dauerolni lehet már 60 fokon :-) (max. Dauertemperatur)
>
> A 280 fok a gyulladási hőmérséklet akar lenni?
>
> A 0,04W/mK egész jó adat, csak picivel rosszabb a hungarocellnél.
>
> Már csak a vízzárósággal, időjárásállósággal kapcsolatos adat kéne, meg a
> mechanikai tulajdonságok.
>
> Picit nehezebb, mint a hungarocell, és biztos a szerkezete is tök más,
> ezért lehet, hogy tetőszigetelésre jobb, mert nagyobb a zajelnyelő
> tulajdonsága, ami miatt pl a kőzetgyapotot is célszerűbb használni itt.
>
> Nálunk láthatóan nem forgalmazzák (a térkép alapján gondolom).

a magyar engedélyező hatóságok csak azt engedályezik, akik megkenik őket :-(

(gondolj a magyar elektromos autóra, meg az 50cm3-is négykerekűre autórendszám kell)