[Epitesz-barkacs] változik a klímarendelet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 29., P, 10:33:08 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Teletették a belvárost mélygarázzsal. Mivel nem építettek új
> belvárost, illetve annó nem építettek mélygarázst, gondolom
> megoldható az utólagos mélygarázs építés.

És az osztrákok hogy oldották meg a stukkó kérdést?
Nekem az a módi jár a fejemben, hogy minden felújításba fogott háznál
kötelezni kéne a felújíttatót, hogy az összes díszítőelemnek csakis valami
marha könnyű anyagból, pl hungarocellből (na jó, polisztirol habból) vagy
hasonlóból kell készülnie, és a lezuhanó elemeknél mérni kéne a max
ütőmunkát. :-) Az utóbbit meg akkorára kellene választani, hogy még egy
babakocsiban se okozzon kárt, és egy ember fejére zuhanva se okozzon
súlyos sérülést.

De azt is el tudnám képzelni, hogy bármilyen lezuhanó elemben kéne lennie
valami nem korrodálódó huzalnak, ami máshogy máshova van belül rögzítve,
és a lezuhanás előtt még hetekig képes legyen fityegni a helyétől pártíz
centivel lejjebb.

Itt volna a nagy előnye - a hőszigetelésen kívül - a hungarocellel való
burkolásnak is. Nem tízkilós vakolatok zuhannának le, ha bármi is lezuhan,
hanem könnyű vacakok.

(Amúgy is valahogy nem kedvelem az utcafrontos építkezéseket, bár egy
nagyvárosi környezetben ez adott szokott lenni. De valamiért családi házas
övezetben se ritka, na ezt nem kedvelem. Ami persze a kutyát sem érdekli,
csak elmondtam zárójelben.)