[Epitesz-barkacs] változik a klímarendelet

Topybear topybear at chello.hu
2008. Aug. 29., P, 11:38:16 CEST

jhidvegi wrote:

> Ez nagyon gáz, mert így nézve lehetne azt mondani, hogy "homlokzat: az
> épület azon felületeinek összessége, amik közvetlenül érintkeznek a külső
> levegővel, időjárási viszonyokkal."
>
> Nekem eddig az volt a fejemben - ezek szerint helytelenül -, hogy
> homlokzat az épületnek az a része, ami közvetlenül befolyásolja az
> utcaképet.

Nekem is. Ezt persze nem zárja ki a fenti, hisz az utca és a ház között
lehet udvar vagy kert is. A kérdés csak az, hogy ebbe beleértik-e az
építészek az építészeti elemeket alig tartalmazó oldalfalat is, vagy
tényleg egy nagyobb, "pítészetileg többé-kevésbé gazdagon kiképzett"
falra vonatkozik.

> Tényleg, hogy lehet klímát utcafrontra úgy elhelyezni, hogy takarásban
> legyen? Ki lehet vésni a falat, és belesüllyeszteni, vagy hogy gondolták?

Erkélyen eldugod, ahogy teszik azt oly sokan.

Topy