[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 31., V, 05:29:35 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.30. 21:43:02 +2h-kor írta:

> Azért ez az ár nemegészen stimmel. Persze az austrotherm vagy a nikecell
> honlapján ilyesmi az ár, de épp tegnap néztem, van egy halom hely, ahol
> jóval kisebb.

persze az a jóval olcsóbb úgy szokott kijönni, hogy
- a kereskedõ szeretne a raktárkészletétõl megszabadulni,
- egy kereskedõ "profilváltás miatt" akciózik
- vagy egy végrehajtó (vagy az APEH) töredékárért árverezi

de normális esetben a "beszerzési ár" alatti értékesítés
( pl. Auchan kontra dinnyetermesztõk ) jogilag is támadhatók