[Epitesz-barkacs] szelkerek design es ledlampa

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Dec. 1., H, 11:32:00 CET

Hali!
Valamikor régesrég kaptam, szerintem az Elektro-s listáról.
Azután volt szó egy másik tervről is, ahol a lapátokat a főtengelyhez képest
1:2 áttétellel forogatták pl egy kerékpárlánccal,már nem nagyon emlékszem,
végig kellene gondolni, de ez most nem megy. Bár valószínűleg azt irányba
kell fordítani.
KI