[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 9., K, 14:39:12 CET

Ma, kihasználva az időjárás engedékenységét (nincs eső), meg hogy
odasütött a nap is, kimentem újra a múltkor meggyógyított klímához
szkópolni.

Meg vagyok nyugodva, pont azt láttam, amit papíron kitököltem.
Visszaraktam az eredeti kondit, azzal az áramarányok is kb stimmelnek. A
segédfázis árama picit nagyobb, de annak a tekercsnek az impedanciája itt
vmiért éppen kisebb, mint a főfázisé. Ha ezt kirajzolom vektorokkal, pont
azt kapom, amit láttam.

Remélem, megint sokáig működni fog, vagy most kiabálom el. :-) Végülis a
kontakthibákat kiküszöböltem, tehát most kb az az állapot van
elektromosan, amilyen a vásárláskor volt, és úgy sokáig ment. Viszont nem
találtam meg a kondi bilincsét, szóval most csak odadrótozva van. :-)

(Ma amúgy ilyen nap van, reparálós. Eltört az autó ülése is az üdehamvasom
terhelésének a hatására, azt is ki kellett szedni, meghegeszteni....)