[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 2., K, 10:38:58 CET

Kathi Imre wrote:
> az nem történhetett meg, hogy a segédtekercs menetzárlatos lett, így
> az ohmos ellenállása és minden más tekercs jellemzője
> megváltozott(lecsökkent)? Esetleg ezért is melegszik jobban a
> kelleténél?

Biztos nem, mert a menetzárlatot kiválóan ki tudja mutatni a szkóp
component testere. Ez a kontakthiba lehetett az oka, hogy anno kondit
cseréltem (nem indult biztonságosan), és most felül kell bírálnom, amit
ide is írtam a segédtekercs impedanciáját illetően. Múltkor jól
kitaláltam, most újra rajzolgattam a vektorokat, de az ellenkezője jött
ki. Igaz, hogy ez most hajnalban történt. Szóval újra kitelepülök
szkóppal, megmérem a feszeket egymáshoz képest, aztán visszarakom az
eredeti kondit, és úgy is megmérem.

Valszleg azért melegszik a dög, mert nem jó a tekercsek közti teljesítmény
eloszlás és a fázis-szögek sem. A motor fordulatszámát csak a freki szabja
meg ugye, tehát mivel a terhelés adott, a motornak nem megfelelő betáp
esetén nagyobbá válik a szlipje, ettől melegedhet. Majd elmesélem, mire
jutottam, de nem biztos, hogy az ma lesz.