[Epitesz-barkacs] szelkerek design es ledlampa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 1., H, 14:19:35 CET

Kormos Imre wrote:

> Valamikor régesrég kaptam, szerintem az Elektro-s listáról.

Igen, ilyesmire én is emléxem, de ez lenne pont az, ami tutira befagyna
meg a lemezek csattognának az átforduláskor. Szóval nem biztos, hogy ha
nekem kéne, ezt csinálnám meg.

> Azután volt szó egy másik tervről is, ahol a lapátokat a főtengelyhez
> képest 1:2 áttétellel forogatták pl egy kerékpárlánccal,már nem
> nagyon emlékszem, végig kellene gondolni, de ez most nem megy. Bár
> valószínűleg azt irányba kell fordítani.

Ha valami fix, csendes mozgatása lenne, nem is lenne olyan rossz. Ezt
tényleg érdekes lehet átgondolni, de úgy, hogy a lapátmozgató mechanika ne
kaphasson deret, jeget...