[Epitesz-barkacs] dilatacio kalyha korul

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Dec. 1., H, 19:45:00 CET

Szervusz Szépygab!

> Azt a 80 fokot és nem hiszem. Nyugodtan megfőznék neked, egy
> darab PUR-habot, semmi baja se lenne. Azt nagyjából még a

Benyomtam, megkötött. Sajnos nem töltötte ki a teljes rést, fölfele
nem akaródzott tágulni, inkább oldalra. Amúgy, mivel nagyon jó
hőszigetelő, eszembe jutott, hogy saját maga alatt melegebb lesz a
kályha, mint ahol le tudja sugározni a hőt. Lefaragtam a kilógó
részeket, és ahol volt hab (volt, hol 8 centit is kijött), legalább
tíz fokkal melegebb volt a felület, mint ahol nem volt (kézrátétel
alapján). Igaz, 50  foknál ott sem lehetett lényegesen több, mert
mérsékelten égetett. A jövőt az határozza meg, hogy a szobában
terjengő új szag mennyire marad zavaró (-:

Rájöttem, mi volna még jó oda: dörzsi fémszivacsok vagy mondjuk a
falbarakott hidegvízcső köré tekerendő filc (ha nem műszálas), az
bekenhető szilikonnal, amibe papírcsíkot ragasztva festhető a felület
(-:

szia: Balázs