[Epitesz-barkacs] dilatacio kalyha korul

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Dec. 1., H, 19:55:07 CET

On 1 Dec 2008 at 19:45, Balázs Bámer wrote:
> Rájöttem, mi volna még jó oda: dörzsi fémszivacsok vagy mondjuk a
> falbarakott hidegvízcs~N köré tekerend~N filc (ha nem m~nszálas), az
> bekenhet~N szilikonnal, amibe papírcsíkot ragasztva festhet~N a felület
Ne bonyolítsd.
Kicsit mélyebben kikaparod, aztán:

- üvegszálas hálóval / fátyollal erősített gipsszel elgletteled
(mindekettő kapható szalag formában a festősöknél)

- átfesthető akril "szilóval" kened le, és ráfestesz. Talán a
falfestékek közül a latex alapú a leginkább rugalmas, legkevésbé
repedezős.

üdv

szepygab