[Epitesz-barkacs] dilatacio kalyha korul

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 1., H, 19:55:47 CET

szerintem rossz az egesz megkozelites.

ha mozogni akar, akkor oda valami vastagsagat valtoztatni kepes dolog kell es kesz. A kalyha tetejere valami dekor akarmi, ami a falsikra log, de a falhoz nincs rogzitve. Igy fel-le tud csuszkalni. anyagara nincs otletem :-(

pl ha fafodem van a gipszkartonfal felett. a fodem mozog ha jarnak a tuloldalan. a gk. falra nem tamaszthatod ra, mert az abszolut nem teherviselo, meg a sarokban mindig megrepedne. megoldas: res a fal es a plafon koze, hungarocell profil a sarokba, csak es kizarolag a plafonhoz ragasztva. a fal oldaliranyu kitamasztasa vagy purhabbal, vagy a hungarocell profil moge a plafonra ketoldalrol felcsavarozott L acelprofillal.

vajk