[Epitesz-barkacs] Futesrendszer modositas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 3., Sze, 12:52:44 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2008.12.03. 10:02:21 +1h-kor írta:

> Keményfa 1500-ért, gáz 60-ért, áram 23? De szép is vóna... Szerintem
> ezek közül a fa jobban drágult azóta, mint a többi.

valahol oda is írták, hogy egy 2005-ös áradatok alapján

a fa talán azért drágult drasztikusabban, mert a kályhák, kandallók
eladása darabszámilag hirtelen növekedett, mint alternatíva

mintha Józsi írta volna, hogy érdemes lenne pár évre visszamenőleg is
összehozni egy összehasonlítást segítő ilyen listát