[Epitesz-barkacs] Low Cost Wood Stove

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 5., P, 14:15:50 CET

a raktarfutes amit lattal az a "feketesugarzo". ventillator tolja vegig rajta a levegot, az egyik vegen fujja bele a gazt. szinte kizarolag sugarzassal fut, nem melegiti fel a levegot a csarnokban, nem nagyon melegiti az oldalfalat meg a tetot ahol a nagy veszteseg lenne, viszont melegiti a padlot, targyakat, es az embereket is, akik emiatt total komfortosan erzik magukat az amugy 6 fokos levegoben.

vajk