[Epitesz-barkacs] Low Cost Wood Stove

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 5., P, 15:18:12 CET

nyilvan ha a helyiseg hosziegetelt, akkor elobb utobb a levego is felmelegszik. plusz ha a targyak (amik a nagyobb hokapacot adjak) mar helybol fel vannak futve, akkor a levego homersekletet gyorsan lehet ide-oda valtoztatgatni. de a cucc lenyege tuti az, hogy ne a levegot melegitse direktben, mert hatalmas a belmagassag, es a levego fent a plafon alatt lenne eloszor meleg, ami senknek sem kell.

az itt is megenekelt siesta kalyha, es a kulon is kaphato gazpalackra teheto infrasugarzo katalizatoros egofej kb ugyanezt csinalja, a Te satradban az oxigenellatassal sem lenne gond. ahova iranyitod, oda sugaroz.

vagy mostanaban meno az "infrapanel" ami pont ilyen elektromos feketesugarzo panel, csak mivel divatos baromi draga. de szerintem akar csinalni is tudsz. feketere festett acellemezt kell tudj parszaz fokra melegiteni es ott tartani.

vajk