[Epitesz-barkacs] pneumatikus tápegység

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Dec. 7., V, 13:01:25 CET

> a PB nyomáscsökkentők "másik oldala" a szabad légkör, azt
> visszacsatolásra nehezen
> lenne használható
>
> a szabad légtér felé vezető egyik lukra rá lehetne ragasztani pl. egy
> csőcsonkot

Nekem valami olyan kellene, aminél nem a szabályozott levegő nyomja a
membránt, hanem a visszacsatoláson jövő. Most azon töröm a fejem, hogy
hogyan tudnék zárt teret és egy második kijáratot kialakítani a bejövő
levegőnyílás és a szelep körül úgy, hogy a membránt a visszacsatolt levegő
nyomja.

De ez csak a barkácsmegoldás. Azt remélem, hogy van ilyen ketyere készen,
csak én nem értek hozzá és valaki megmondja, hogy hívják és hol lehet kapni.

Palasik Sándor