[Epitesz-barkacs] pneumatikus tápegység

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Dec. 7., V, 13:22:10 CET

Palasik Sandor wrote:
> Nekem valami olyan kellene, aminél nem a szabályozott levegő nyomja a
> membránt, hanem a visszacsatoláson jövő. Most azon töröm a fejem, hogy
> hogyan tudnék zárt teret és egy második kijáratot kialakítani a bejövő
> levegőnyílás és a szelep körül úgy, hogy a membránt a visszacsatolt levegő
> nyomja.
>
> De ez csak a barkácsmegoldás. Azt remélem, hogy van ilyen ketyere
> készen, csak én nem értek hozzá és valaki megmondja, hogy hívják és hol
> lehet kapni.

Nem lenne könnyebb a nyomásszabályzót a felhasználáshoz közelebb elhelyezni
ÉS nagyobb csőkeresztmetszeteket használni?

A visszacsatolt megoldást érdemes lenne átgondolni biztonsági szempontból,
ha a visszacsatolás megszűnne (elszakad vagy eldugul a cső), akkor a
nyomásszabályzó teljesen kinyit.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))