[Epitesz-barkacs] energia tanusitvany

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Dec. 9., K, 21:06:06 CET

On 9 Dec 2008 at 20:44, Acs Gabor wrote:
> Sikerült eladni a házat? gratulálok!
Köszönöm.

> hamár aláírta a szerz~Ndést, lehet róla beszélgetni, de minek :)
> Esetleg egy jó sör mellett :)
Igazából azért gond, mert lehet, hogy még újra kell majd
dátumozzuk a szerződést, különböző okok miatt.

Azóta azt tudtam meg, hogy új épületeknél 2009 jan 1. után, a
régieknél csak 2012-től kell majd.
Igazából nem tudom kinek kell majd, ki fogja kérni.
Egyenlőre nincs aki csinálja, mert az autó zöldkártyájához
hasonlóan szabott áras dolog lenne, 20-30 eFt körül.
Egy hőkamera eleve 800-900 eFt-től kezdődő beruházás, és a
hőkamerázáson túl a nyílászárókra, fűtésrendszerre is ki kéne
terjedjen a minősítés. Nincs ember, aki ennyiért ezt megcsinálná.

üdv

szepygab