[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 9., K, 21:31:50 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2008.12.09. 21:07:13 +1h-kor írta:

> Újabb lobbista baromság, csak fizessen szépen a nép...

A százwattos régi izzók már jövő ősszel eltűnnek a pultokról, majd évente újabb típusoktól válnak meg a gyártók és a kereskedők.

A tagállamok energiaügyi minisztereinek hétfői ülése alatt hozott döntés szerint energiatakarékosabb és környezetbarátabb égők és lámpák veszik át a hagyományos, kevésbé hatékony világítótestek helyét, utóbbiak pedig 2012-ig folyamatosan kikerülnek a kereskedelmi forgalomból.

csak ha ezt nekem (is) meg kell szopnom, akkor nagyon szar közösségbe léptünk be :-(