[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 9., K, 21:48:11 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> csak ha ezt nekem (is) meg kell szopnom, akkor nagyon szar közösségbe
> léptünk be :-(

Ne haragudj, de ez egy hihetletlenül szűklátókörű felfogás.

Anno, amikor Magyarország létrejött, az is egy újabb közösség lett. Pedig
lehettek volna továbbra is kiskirályságok, vagy a mai állapotból
visszalépve lehetnének önálló városok határokkal, falvak detto. Kíváncsi
lennék a kiskunkutyaseggei mobiltelefongyárra, amiben csak
kiskunkugyaseggeieknek gyártanak mobiltelefont (természetesen saját
feljesztésűt), ami csak kiskunkutyaseggén használható. És aki át akar
menni nagykunkutyaseggére, annak határőrök néznék át a cuccait.

Ehhez képest Magyarország gigászi globalizáció terméke. De ez is baromi
kicsi, mert itt se lehet olyan mobiltelefongyár, ami csak magyar, csak
magyarországon használható.

Mi háklisak vagyunk arra, hogy ne fogyasszunk idegen eredetű termékeket,
de kurvára elvárjuk, hogy mások megvegyék a mi termékeinket. A legnagyobb
magyartermékhívők (akiket sikerült megismernem) kizárólag külföldi
termékekből tudnak bármit építeni, mert nincs magyar proci meg egy valag
más dolog. Szóval más farkával a csalánt... úgy, hogy én megyek külföldre
síelni, világot látni, én használhatok külföldi holmikat, nekem külföldi
autóm, mindenem van, még lakásom is, de te büdös magyar csak magyar
termékeket vegyél, és ki ne tedd a lábad az országból! Ha nem így teszel,
nem is vagy magyar.