[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 9., K, 22:52:06 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.09. 21:49:51 +1h-kor írta:

> Már harmadszor írod le, de nem hiszem az egészet. Szerintem ha lesz rá

Az EUvonal honlapján található anyagok a Külügyminisztérium Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztályának tulajdonát képezik. Az anyagok egy része az EUvonal szerkesztőségének előzetes engedélyével a forrás megjelölésével nem kereskedelmi célokra felhasználható, ha erre vonatkozó egyéb utalást a szöveg nem tartalmaz.

(c) Külügyminisztérium Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztálya

tehát ez is a  kubaszov bulvármédia?
http://www.euvonal.hu/index.php?op=hirek&id=5536

2008. december 9. - EUvonal

Az Európai Bizottság javaslata értelmében 2012-től végleg búcsúzhatunk az Edison-féle izzószálas villanykörtéktől. A cél az, hogy a háztartások fokozatosan áttérjenek a jelenleginél energiatakarékosabb - így olcsóbb és kevésbé környezetszennyező - megoldásokra.

Az energiaügyekért felelős biztos, Andris Piebalgs üdvözölte a tagállamok szakminisztereinek döntését, mely támogatásáról biztosította a Bizottság ezirányú kezdeményezését. A biztos szerint modernebb világítástechnikával rengeteg energia, és ezáltal pénz spórolható meg, a csökkentett energiafelhasználás pedig közvetetten hozzájárulhat az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentéséhez.