[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 9., K, 22:38:33 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.09. 21:48:11 +1h-kor írta:

> Ne haragudj, de ez egy hihetletlenül szűklátókörű felfogás.

mondjuk én is Thomson tv-t vettem (persze az is kínai gyártmány)

> Anno, amikor Magyarország létrejött, az is egy újabb közösség lett.

Attila volt akkor isten ostora,( a magyarok nyilaitól ments meg Isten )

> Ehhez képest Magyarország gigászi globalizáció terméke. De ez is baromi
> kicsi, mert itt se lehet olyan mobiltelefongyár, ami csak magyar, csak
> magyarországon használható.
>
> Mi háklisak vagyunk arra, hogy ne fogyasszunk idegen eredetű termékeket,
> de kurvára elvárjuk, hogy mások megvegyék a mi termékeinket. A legnagyobb

a francia, spanyol, stb országok a saját mezőgazdaságukat és saját iparukat
megvédik. Nálunk a 16 cukorgyárból már csak 1 működik.(de már csak a ficó
cukorgyárit kaptam utoljára)
és a fokhagyma is már kínából jön (sajnos én is azt fogyasztom), szóval
eladaható termékeink sincsenek

lassan már csak az áfakörös prostik szolgáltatásai maradnak "magyar termésként"