[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 10., Sze, 13:31:33 CET

Kathi Imre wrote:

> - amikor elhelyezkedtünk, akkor jobbra fordított felsőtesttel mindkét
> kézzel megfogjuk a kormányt és beemeljük egyszerre mindkét lábunk a
> pedálok elé.
> Ezen műveletek begyakorlása után elmarad a "helyezkedés" az ülésen és

Nem marad el, mert eltekeredik alattam a gatyó, szerencsétlen esetben
beszorul valahova a "berendezés", tehát meg kell igazítani, ehhez a
tomport fel kell emelni akárhogy, és meg kell igazítani a ruhadabokat.

Kiszálláskor csinálom ennek a fordítottját, de beszálláskor mese nincs, be
kell raknom a jobblábamat, és utána beülni valahogy. Na de ez meg egy
széles terpesz, szóval megint bőven akad megigazítanivaló. :-)