[Epitesz-barkacs] Jozsi kompresszora

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2008. Dec. 10., Sze, 11:25:04 CET

Autóba beülés fájós derekúaknak:

- nyitott ajtó mellett beülni az üléspárnára úgy, hogy mindkét láb kint marad. ekkor lehet kapaszkodni az A és a B oszlopba, az bírja.
- amikor elhelyezkedtünk, akkor jobbra fordított felsőtesttel mindkét kézzel megfogjuk a kormányt és beemeljük egyszerre mindkét lábunk a pedálok elé.
Ezen műveletek begyakorlása után elmarad a "helyezkedés" az ülésen és nem terheljük feleslegesen a gerincünket (és az üléstámlát sem).
Nekem is Fordom van és én sem tartozom a lepkesúlyúak közé, de ez a módszer bevált nálam...

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com