[Epitesz-barkacs] pneumatikus tápegység

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Dec. 10., Sze, 12:45:04 CET

> A szelepátalakítás reménytelen? Nem ismerem a maiak szelepét, de semmi
> mást nem kéne kitalálnod, és mintha már ezt ki is találtad volna, mint
> azt, hogy a szelepből jövő levegő ne a membrán alatti térbe jusson,
> hanem ki lehessen vezetni.

Nem vagyok én olyan mechanikus spiller :-) Ebben a szelep csak egy kis
kétkarú emelő műanyagból, az egyik végében egy gumihengerrel. Ennek az
emelőnek a két oldalát kellene egymástól elszigetelni, törtem rajta a fejem,
de nem tudtam kitalálni, hogy hogyan. Mellékeltem, hogy hogy néz ki.

A szelepet viszont tényleg átalakítottam. Miután jó nagyra felfúrtam, nem
lehetett rendesen elzárni a régi gumilappal, úgyhogy egy rozsdamentes
csapágygolyót tettem bele, mert megértettem, hogy az arányos szabályozás
miatt fontos, hogy a szelep minél kevesebb mozgással nyisson-zárjon.
Belekalapáltam és beledörgöltem fúróval az alumíniumba, úgyhogy jól zár és
nagyra nyílik.

Palasik Sándor