[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Dec. 10., Sze, 16:48:19 CET

Szervusz HJózsi!

> Egyszerű példa: ha van egy 100mA-es egyenáram, ami helyett egy ugyanekkora
> középértékű, de 1:1000 kitöltésű impulzussort küldök be valamibe, akkor a

Jó a példa, így elment a kedvem az integrálástól (-:

> Szóval már gondolnak rá, ez jó.

Nem tökéletes, ott van a képen az a jelentős völgy. Fehérnek fehér, de
az eloszlása messze nem hasonlít a hőmérsékleti sugárzóéhoz.

> se lennék olyan biztos. Ugyanis pl a bányalovak a sötétben tudtommal nagy
> arányban megvakultak. Na most, ha a mesterséges fényforrásokból jövő fény
> nem izgatná mondjuk vmelyik színérzékelő csapot (tudom, nem így van), akkor

Kivágnád az olyan lámpát, mert baromi színes a fénye. Azaz nem biztos,
hogy ki tudod vágni, mert a nátriumlámpák magasan vannak (-:
Piros. kék és zöld ledből is lehet fehéret csinálni, pedig baromi
vonalas a képük együtt is. A csapocskáknak viszont nem vonalas az
érzékenységük, hanem "magas hegyhez hasonlít" persze a három eltolva,
de egymást átfedve. Baromira mindegy, hogy milyen hullámhosszon
izgatják, legföljebb más a válasz (hegycsúcs vagy hegyoldal).

szia: Balázs