[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 10., Sze, 18:20:56 CET

Hofferek Attila wrote:

> Csinált valaki ilyet?

Hát ez az, hogy nem nagyon. Az lenne a kívánatos, hogy ha én tematizálom a
listát pl hőtechnikai, klímás meg hasonló szarságokkal, akkor ezt fedje el
akár mások által hozott témák sokasága. Tehát ne berzenkedni sziveskedjék
kend a nem kedvenc témák miatt, hanem tessék tematizálni!!

> Má méne? Én pl szeretem a natúr lakkozott fenyőbútorokat. A nyaralóba

Mé ne, mé ne! Hát már máskor is felvetettem, de láthatóan egyetlen hölgy
szólt csak a listán, akkor is valami vizsgával kapcsolatban egy fedélszék
kérdésben, ami marhára speciális volt.

> épp most kezdtem el csinálni egy ruhásszekrényt táblásított fenyvből.
> Anyósom nagyon örül neki, mert náluk csinálom amiko rott vagyunk, itt
> az astoriánál nincs rá helyem. :-)

Na, mesélj róla, mik a buktatók?
Van a családban egy hely, ahol kéne mindenféle beépített bútorokat
telepíteni, de láthatóan külső cég által kivitelezett dolog fog csak
bejönni, ha egyáltalán..., pedig nyilván vannak lehetőségek házilagosra
is. Kérdés, hogy milyen színvonalúak lehetnek az ilyen munkák?

(Én sajna nagyon nem a fára vagyok ráállva, vasból meg a franc akar bármit
a lakásába. :-) )