[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Dec. 10., Sze, 18:52:54 CET

jhidvegi írta:
> Hát ez az, hogy nem nagyon. Az lenne a kívánatos, hogy ha én tematizálom
> a listát pl hőtechnikai, klímás meg hasonló szarságokkal, akkor ezt
> fedje el akár mások által hozott témák sokasága. Tehát ne berzenkedni
> sziveskedjék kend a nem kedvenc témák miatt, hanem tessék tematizálni!!

Miko rberzenkedtem? Siman megjegyeztem, hogy nem erdekel a
futestechnika, es szivesen beszelnek a vallalkozasrol. Mi ebben a
berzenkedes?

> Na, mesélj róla, mik a buktatók?

Egyelore nekem a gyonyoru tukorsima fenyes lakkfelulet elerese a
buktato, de most asszem ki fogok cseszni a vilaggal, es olajozom
viaszolom inkabb.

> Van a családban egy hely, ahol kéne mindenféle beépített bútorokat
> telepíteni, de láthatóan külső cég által kivitelezett dolog fog csak
> bejönni, ha egyáltalán..., pedig nyilván vannak lehetőségek házilagosra
> is. Kérdés, hogy milyen színvonalúak lehetnek az ilyen munkák?
>
> (Én sajna nagyon nem a fára vagyok ráállva, vasból meg a franc akar
> bármit a lakásába. :-) )

Pedig szep kovacsoltvas-uveg kompozit butorokat is lehet csinalni,
lattam a multkor egy szep uveg lapu dohanyzoasztalt, nagyon dizajnos
volt, talan az ikeaban.