[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Dec. 10., Sze, 20:00:50 CET

csak azt kérem, hogy a végén ne én legyek a hibás mert felhoztam a témát,
mivel már most izzik a levlista.

szóval hirtelen felindulásomban berobogtam a tanácsba ahol megkérdeztem,
hogyan lehet vállalkozni. (a továbbiakban vk.)

szóval mi kell egy vk. nyitáshoz és bezáráshoz, de amik jobban érdekelnek és
amit nem tudott megmondani az ügyinő:

kötelező-e bankszámla ?

kötelező-e könyvelőt (el)tartanom ?

kötelező-e internettel rendelkeznem ?

kötelező-e ügyfélkapus marhaság ?

kötelező-e telefonnal rendelkeznem ?

egy 2 napig működő vállalkozás bezárásakor azt tiszta sor, hogy a tanácsba
bemegyek és ott díjmentesen megszüntetem a vk-t, de milyen papírokat kell és
hova kinek elküldeni ?

az sem világos, hogy pontosan mikortól adhatok számlát ?

szükségem lenne egy nagyon ingyenes számlázó programra amivel egy számlát ki
tudok nyomtatni, valamint esetleg valami pénztárkönyv programra ami azt az 1
számlát  még néhány kiadás számlával együtt az apehnek is elfogadható
formában lekönyveli és ezzel be is zárom a vk-t

vk. voltam 91-97-ig, így valami elképzelésem van a dologról, de azóta eltelt
tizen év és szerintem már szinte semmi nem úgy van mint akkor, pl. a vk
igazolvány is már olyan mint egy forgalmi engedély, míg akkor csak egy
saláta papír volt...
tehát a mostani szabályzásokat és egyéb marhaságokat szeretném jobban
megismerni, valamint a rövid távú vk. körüli lehetőségeket kiaknázni.

minderre nem most van szükségem, de ha hirtelen számlát kell adnom, akkor
nem szeretnék kapkodni és mindenfelé rohangálni, hogy hogyan is ?

köszi

zsolt