[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 10., Sze, 18:45:43 CET

vajk fekete wrote:
> szemelyesen nem lattam csak kepen, de van kozeli infom olyan
> datacenterrol, ahol az atlagos teljesitmenyfelvetel 7.5MW, es van is
> benne ekkora teljesitmenyu UPS es klima is. (meg dizelgenya is)

:-)) Nem semmi! Ha közeli az infó, kérdezd már meg brahiból, hogy az
épület fűtése hogy van megoldva. :)

Ott a gigászi teljesítmény, izzóvá lehetne a levegőt belőle hevíteni, de
inkább kitolják a szabadba, és a helyiségeket gázzal fűtik. Ez a 7,5MW
amúgy egy szarul szigetelt épület esetén is kb 120ezer m2 külső felületre
elég 30 fokos túlhőmérsékletnél. Ekkora épület talán egész Mo-on nincs, de
talán az amcsi felhőkarcolók sincsenek ekkorák.