[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 10., Sze, 19:04:11 CET

szerintem nincs futes. azert majd megkerdezem.

az izzova futes az komoly, siman az a korlat, hogy ne csinalj helyi forro pontot. marmint hogy adott 500W szamitogepbol fizikailag beferne 30-40 darab egy szekrenybe, de olyan kis helyen 20kW kezelhetetlen. igy a szekreny fele latszolag ures, megsem lehet oda pakolni. kulon vannak csavok, akik kW/m2-ben meg hasonlo furakban szamolnak. (a betap is el van osztva a terulettel, es ehhez kell tartani magad, hogy mennyi cuccot pakolsz le)

persze mindez messze van, Austin-ban.

vajk