[Epitesz-barkacs] eltűnnek a hagyományos izzólámpák az Európai Unió tagországaiban

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 10., Sze, 18:55:42 CET

persze tarifaja van. de olyan tarifaja, hogy azonnal a bkv bunti jut rola eszedbe. tudod, egy jegy 270, a jegynelkuli utazasert a bunti 8000.

itt is valami olyan van, hogy 1kWh az 40Ft, ha egy negyedoras ciklusban kicsusztal kicsit a savbol cosfiileg az meg negyedorankent 5000 vagy hasonlo.
szoval nem veszel eszre valamit (leszakadt a kondi a liftmotorrol, elromlott a fazisjavito automata, stb), es a szokasos havi felmillas villanyszamla egymilla.

vajk