[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Dec. 11., Cs, 12:56:34 CET

Igen, de ha van már egy főállásom (nekem van), ott fizetik utánam a tb-t.
Van egy vállalkozásom, aminek nincs alkalmazottja, nincs ki után tb-t
fizetni.
A keletkezett nyereséget meg osztalékként ki lehet venni, az nem tb köteles.
(Ebben már nem vagyok biztos, itt valami törzstöke is számít, én már EVA-s
vagyok)
Na, ezért kérdeztem, hogy van-e valahol főállása...
KI

..
bocsi, hogy belekotty, de minimálbéres 65000 esetén 130ezer után kellett
29%-ot fizetni, tehát a "dupla" szó innen jöhetett, +

megváltozott törvények alapján a melóstól az eg.b. jár csillagos égig,
nyugdíjb. jár csak a plafonig kellett (azaz évi kb 6 - 7 milkáig)

ha kell, évekre visszabontva analitikát is vissza tudok keresni