[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 11., Cs, 12:24:38 CET

Kormos Imre  <ikormos at freemail.hu> 2008.12.11. 12:11:18 +1h-kor írta:

> Hali!
> Kihagytam néhány levelet, bocs ha volt róla szó:
> Most tanuló vagy? Vagy munkanélküli?
> Vagy ki fizet most utánad tb-t?
> Mert ha van már egy munkahelyed, akkor nem kell tb-t meg ilyeneket fizetni
> mégegyszer, de duplatb-t meg főleg nem.

bocsi, hogy belekotty, de minimálbéres 65000 esetén 130ezer után kellett
29%-ot fizetni, tehát a "dupla" szó innen jöhetett, +

megváltozott törvények alapján a melóstól az eg.b. jár csillagos égig,
nyugdíjb. jár csak a plafonig kellett (azaz évi kb 6 - 7 milkáig)

ha kell, évekre visszabontva analitikát is vissza tudok keresni