[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Dec. 11., Cs, 21:26:54 CET

Halihó!

Zsolt ezt írta:
> most sokan biztos, úgy gondolhatják, hogy tiszta agyament vagyok.
> lehet, nagyon sajnálom, de én már bekattantam az állam folyamatos és
> állandó mindenen történő nyerészkedésétől és elegem lett belőle.
> főleg amikor 3 évig fizettem egy bt-t, összességében mindenki jól járt csak
> én vesztettem sokat...

  Mindenki másra büszke... én arra vagyok büszke, hogy idén már én is tagja
leszek a munkavállalók azon 3 százalékában, akik az SzJA (és a többi arányos)
adóbevétel 30 százalékát adják a közösbe.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor