[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 12., P, 08:41:34 CET

Zsolt wrote:

> [...]

Nem a könyvelőmet kérdezgettem, hanem az akta listát. Ott rengeteg
könyvelő van.

Igen, sejtettem, hogy ilyesmi van a dolog mögött. Persze nem mindegy, hogy
3 hónapig bevétel nincs, vagy munka sincs. Nekem is néha hónapokig nincs
bevételem, mert akkora a falat, hogy ennyi ideig vagy még tovább is
csinálom.

Van ugyanakkor egy olyan szempont is, hogy ha a megbízó belenéz a cég
történetébe, mérlegadatokba, stabilitásába, marhára nem mindegy ilyenkor,
hogy perces cég vagy régóta létezik, netán referenciákat is fel tud
mutatni.

Hát igen, ez nekem is régóta elvi problémám. Nem lehet nullán tengődni,
mert úgy akarom vagy úgy hozza a sors, van egy minimum teljesítmény,
alapjárat, ami alatt már tök veszteséges a vállalkozósdi. És nem csak
apeh, meg tb, hanem villany, telefon, bankszámla, stb-stb. Sőt, akinek
alkalmazottja van, még keményebb, mert ott meg havi béreket kell fizetni,
nincs is igazi alapjárat, csak munka ütem.

Na innentől sztem demagógia. Semmivel se lennél előbbre, ha deklaráltam
csupa hasznos dologra lenne költve a pénz.