[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 14., V, 08:19:09 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.14. 02:02:03 +1h-kor írta:

> Ha viszont már látni is akarunk a fényénél (pl 0,1A 3V készlet) valami
> halványan napi 8 órát, akkor már kéthavonta kell ezt az edzést megejteni -
> kb 150W tiszta melóval. :-)

egy (nem mai !!!) Pattantyús Gépek üzemtana 1. fejezete mutatja be példákon,
hogy normál terheléssel (8 - 10 óra egyenletes erőkifejtéssel) napi 1LE -nek
(kb. 750W) termelhető, tehát kb. 60 - 70W energiatermelés óránként

> (Ez egy egészséges fiatalembernek tényleg bakfity. Némi lihegés árán még
> én is tudok ekkora teljesítményt, ha nem is biztos, hogy egy órán át.
> Próbáltam: 10%-os emelkedőn alig több, mint 3,6 km/h gyaloglással kb ez
> jön ki, de csak kb 20 percet próbáltam még.)

a szobai kondikerékpárt hajtva kényelmesen (!) egy 60-as villanykörte "simán" világítana

persze, ha megtekered 100W, vagy felette kergetve, akkor 1 óra alatt kifulladsz,
de ha megelégszel a síkterepen 4km/h-val, azt 8 órán keresztül is bír(hat)od