[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 12:18:47 CET

> A zárlati MW-okra nem lehet számítani, mert nem fog sikerülni akkora
> keresztmetszeteket összehozni. Azért se zárnám rövidre, mert lehet, hogy
> belül kinyekken valami vezeték, és vége a jószágnak.

Arra gondolsz, hogy ha bent nem olvad el semmi, akkor is mondjuk
tizedmásodperces nagyságrendű lenne a kisütési idő? Pedig az összes
vezetékezés ellenállása is jóval tizedohm alatt van, így az időállandó
simán századmásodperc nagyságrendű vagy kisebb, nem? Arra én is
gondoltam, hogy esetleg belül elolvad valami, ezért nem direkt
Szépygab kondijait akarom rövidrezárni (-: de ha megteszi, szívesen
megnézném...

szia: Balázs