[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 12:39:05 CET

Balázs Bámer wrote:

> Esetleg ha valakinek hosszabb forgalmas magánútja van, és éppen
> felújítását tervezi, energiatermelő útburkolat:
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.12.12.&371679

Érdekes elgondolás. Felmerült bennem, hogy máris biztos sokan gondolják a
cikk olvasói közül, hogy ha minden út ilyen lenne, ingyér lehetne
közlekedni: az útból nyerhető energiával elektromos autókat lehet
feltölteni, amik aztán haladás közben megtermelik a következő tankoláshoz
szükséges energiát. :-)

Nekem nem igazán szimpi amúgy az ötlet, mert az ilyen út biztos nagyobb
fogyasztással jár az autónak. Inkább a gördülési ellenállás csökkentésén
kéne fáradozni. Persze a biztonság határáig.